14 Eylül 2012 Cuma

Bitch please, this is GD!



Şarkıların hepsini şimdi dinledim ve ba-yıl-dım! Kesinlikle GD'den umduğumu buldum. Bu çocuğun şarkı yazmadaki zekası beni çok etkiliyor. Her şarkısı bambaşka ve hepsi harika!

CRAYON: Kesinlikle favori şarkım bu! Her ne kadar hüzünlü sesine bayılsam da bu tarz şarkılar onlara daha çok gidiyor sanki. Eğlendirmeyi gerçekten iyi biliyor. Umarım klipte dans kareografisi olur. Gerçekten tam dans etmelik bir şarkı. Bütün gün ''Why so serious?'' diye gezeceğim sanırım. :) Sonlardaki 'Eeeeyyy' kısımları çok güzel. :)

KYEOLGUK: Bu şarkı sonbaharı hatırlattı bana niyeyse. Klibi olsa mesela kurumuş yapraklar, üzgün bir GD, hafif rüzgar ve GD'nin etrafında durmadan dönen bir kamera canlandı kafamda. Hikayeli bir klip olurdu heralde.GD yine bol bol koşardı. :) Anlamını gerçekten çok merak ettim. Çok değişik bir havası var! Daha ne diyeyim... Gerçekten fazlasıyla beğendim.

MISSING YOU: Islık çok yakışmış bu şarkıya. Çok cool bir atmosferi var şarkının. Şu filmlerde gördüğümüz eski zamanlarda sahnede söylenen şarkılar gibi. Aynı zamanda şimdiki zamana da uygun. Bu şarkıya şehir ışıkları çok güzel gider. Suratında o kendin emin gülümsemeyle ıslık çalarak elleri cebinde yürüyen bir GD. Tabii anlamını bilmeden canlanıyor bunlar kafamda. Belki çevirisiyle değişir bu fikirlerim. Kim Yuna'nın sesini çok beğendim. Değişik bir sesi var ve şarkıya iyi gitmiş bence. :)

TODAY: Bu şarkıyı dinlerken içim kocaman bir mutluluk ve umutla doldu! Kollarımı iki yana açarak kocaman bir gülümsemeyle etrafımda dönesim var. Hep klip olarak canlanıyor şarkılar kafamda. Bunda da farklı milletlerden, değişik şeylerden mutlu olan insanlar canlandı gözümde. Renkleri sıcak ve yoğun bir klip. GD başında şapkası, ayağında kaykayı mutluluk dağıtıyor etrafa. :)

Bunu tekrar tekrar söyleyeceğim ama bütün şarkıları çok beğendim! One of a Kind ve That XX'i de çok beğenmiştim ama bu şarkılar daha iyi gibi geldi şimdi bana. :) Uzunca bir süre bütün VIPler bu şarkıları hiç sıkılmadan dinleyecekmiş gibi gözüküyor. Her şarkı farklı hisleri barındırıyor. Şarkıya duygu verme işinde ustalaşmış liderimiz kesinlikle. Gerçekten bir dahi. Adam müzik için doğmuş ve sonuna kadar hakkını veriyor. İyiki YG'de iyiki BIGBANG'in lideri...

TaeYang'dan da solo bir albüm bekliyorum. O da çok başarılı solo olarak. :)

İçimden geldi: Hepinizi çok seviyorum VIPler!!!!! :D

2 yorum:

  1. Tanıtım şarkılarını dinledim çok sevmedim sanki.Bilmiyorum belki fazla bir bip sesinden dolayıdır belki de ben beklentimi yüksek tuttum.Tüm şarkılarını dinlememiş olsam da bir çok şarkılarını çok severim GD'nin de Big Bang'inde :)) bu son yayınlananları henüz dinlemedim ama en kısa zamanda dinlemeyi düşünüyorum umarım senin anlatışın kadar güzellerdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bip sesi herkesin sinirlerini bozdu fakat mp3 olarak dinleyince sorun olmuyor tabii ki. :)Bir an önce dinlemelisin mutlaka. Ben gerçekten çok beğendim. Her şarkıda ayrı bir duygu hissettim. Etkilendim yani çok. ^^

      Sil