21 Eylül 2012 Cuma

Küçük Şeyler

Herkesin ilgi alanı, sevdiği şeyler, hobileri ve fikirleri farklı. İyiki öyle! Böyle farklılıklar olmasa değişik ve harika şeyler çıkmazdı ortaya. :) Bana göre ayrı bir dünya olan küçük cisimler ise benim ilgi alanlarımın bir kısmını oluşturuyor. Aslında çoğumuz, özellikle kızlar, sever böyle mini mini şeyleri. Ama benim gibi gördükçe mutlu olacak dereceye geldiniz mi bilmiyorum. :) Zaten ev eşyaları arasında kendini kaybedebilecek bir insan olan ben, bir de minyatürlerini gördükçe aklımı yitiriyorum. :) Bugün bu sevgim tekrar aklıma geldiğinde Google'da küçük bir araştırma yapmaya karar verdim. ''Küçük Şeyler'' ve ''Minyatür Eşyalar'' adları altında karşıma çıkan ve beğendiğim şeyleri sizlerle paylaşmak istedim. :)

''Küçük Şeyler'' yazdığımda karşıma ilk çıkan Türk bir yazarın kaleme aldığı bir kitap oldu. Aslında TRT'de yayınlanan bir programmış ancak TV ile pek ilgilenmediğim için bilmiyordum. Konusu küçük ama önemli ipuçlarının insan yaşamı üzerindeki etkisiymiş. İlginç geldi, okuyabilirim. :)

Gelelim bulduğum minik şeylere. :)


Bu minik sandalyeler çok hoşuma gitti! İnanılmaz tatlılar! :)


Küpeler çok hoşuma gitti! :D Bu tarz bir şey bulursam kesinlikle alacağım!


Şu minyatür dolaba bakar mısınız?! Kız çocuklarını bırakın ben oynarım bunlarla. :D


Gülümsetti. :) İyi bir fikirmiş. :)


Küçülsem de ben uyusam burada. :)


Kimler giymek ister bu kazakları? :)


Sanırım acıktım! >.<


Bir kez daha acıktım! :D


Bu benim çok hoşuma gitti! Değişik bir şey. :)


Bundan kesinlikle istiyorum! Minyatür TOP bulursam onu içine oturtup gezdireceğim. :D


Minyatür cinayet! :O


Kitaplığımın olması en çok istediğim şeylerden biri. Yani minyatürüne bayıldım! :D


Minyatür pastane. :) Bütün gün bunun başında kalabilirim. :)


Bu gerçekten harika! :)


Bu tarz değişik takılara hastayım! :)


Ve bu muhteşem bir minyatür ev. :)


Son olarak Miniatürk. Minyatürlerden bahsederken burayı atlamak olmazdı. :) En çok görmek istediğim yerlerden birisi. :)


Daha neler neler var. Karar verdiğim anda resimleri toplayıp ekledim. O yüzden geniş çaplı araştırma yapamadan, önüme ne çıkarsa ekledim. Dediğim gibi minik şeyleri çok sevdiğimden hepsi bana göre harikalar! Umarım siz de beğenirsiniz. :)

Minik minik gidiyorum efendim. :)


2 yorum:

  1. Minnak eşya takıntısı...Bende de olduğu için çok iyi anlıyorum seni.
    Ve bulduğun fotolar çok cici ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde olsa küçülür küçülür bu eşyalar arasında yaşarım. ^^ Sevenin halinden seven anlar. :P

      Sil