18 Eylül 2012 Salı

Bir Genç Kızın Bıkkınlığı

Kocaman bir sitem etmek istiyorum. Anlatacağım durumdan gerçekten ama gerçekten sıkıldım artık!

Beni tanıyacak kadar konuşmuş olanlar biliyor. Ben kendini seven bir kızım. Fakat bunu ne ukalalık olsun ne kendini beğenmişlik olsun ne de üstünlük taslamak olsun diye yapmıyorum. Sadece kendimi seviyorum işte! Ama diğerlerinin bununla alıp veremediği ne var gerçekten anlamıyorum. Açıkçası kendine hakaret boyutunda laflar eden insanlardan nefret ediyorum. Bulunduğu duruma yatıp kalkıp şükürler yağdıracaklarına orasına burasına laflar ediyorlar. Ki büyük bir kısmı diğerlerinden iltifat duymak için yapıyor bunu. Ha onlara iyi hoş, ben kendimi sevdiğimi belirttiğimde ben kompleksli ben ukala ben kendini beğenmiş oluyorum. ''Burnun çirkin, dudakların ince, gözlerin sıradan, zayıf değilsin. Neden bu kadar kendini seviyorsun?'' diyorlar. Sadece mükemmel özelliklere sahip olan insanlar mı kendini sevebilir? Kaşım gözüm yamulsun yine de kendimi sevmeye devam edeceğim. Bu konuda çok fazla üstüme geliniyor. Onları bu kadar ilgilendiren kısmı hala çözebilmiş değilim. Rahatsız oluyorsan benimle iletişime geçmezsin, sosyal ortamalrdaki arkadaşlığını bitirirsin. Bu kadar basit! Ama çok hoşlarına gidiyor başkalarını yerden yere vurmak. Bana mükemmel değilsin diyenlerin burnu havalarda geziniyor...

Bir de şu davranış meselesi var. Ben arkadaşlarımın arasında rahat davranmayı seven ve öyle de davranan birisiyim. Bu da büyük problem oluyor tabi. Kendim olabiliyorum diye rahatsızlık duyuyorlar. Ancak bir iki değersiz insan laf etti diye asla değişmeyeceğim. Neysem oyum ve bu halimden de gayet memnunum. Rahatsız olan varsa pekala da uzak durabilir. Memnun olurum hatta.

Bu yazdıklarım asla kendimi övmek veya başkalarını küçümsemek için değil. Sadece içimi boşaltıp biraz olsun rahatlamak istedim. Size göre çok basit bir konu belki de ama sürekli bu sözlere maruz kalmak gerçekten bıktırıyor.

Kendinizi sevebilmeniz dileğiyle...

2 yorum:

  1. Olm seni sevmeyene yuh derim ben. :D Boşver, bazı insanlar böyle işte, başkalarına laf ettikçe kendilerini yükseltiyor sanıyorlar. *-* Bende kilolu ve gözlüklüyüm ama kendimi seviyorum, hıh. :P Biz sevmeye devam edelim geri kalanları umursamayalım, buna bile değmiyorlar çünkü. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte sevgiyi sadece görüntüyle bütünleştirecek kadar dar kafalı insanların yorumları. Dediklerine alınıp kırılmıyorum ama sadece artık duymak istemiyorum. Her gün ya cidden her gün birisi çıkıp bir şey söylüyor!

      Sil