28 Ekim 2012 Pazar

Sinirliyim

Yine durup dururken kendini üzen hallerime döndüm. Beni rahatsız eden birileri olmadığı sürece bu halimden bir şikayetim de yok. Ama illa ki oluyor bir burnunu sokan, kalmıyor tadım tuzum. Kimsenin sevmediği, acayip tahammülsüz, ondan bundan nem kapan, alıngan bir pislik oluyorum işte. Bu durum yapısal hale geldiği için değiştiremiyorum da. Ah bir şey diyen olmasa ne mutluyum ben bu halimle...

Şu an da olduğu gibi kendi kendime ''Ne bok olacaksın lan sen?!'' diyorum. Ne bir hayalim ne de bir şeyler olması için çabam var. Oturayım ben böyle ot gibi yaşayayım bütün gün. Tabi bilmeyene ot, bana cennet gibi. Var aslında yapmak istediklerim ama kabul görmüyor. Kabul görmüyor derken ne bileyim dikkate falan alınmıyor, boş görülüyor falan filan. Sonra vay efendim senin neden bir hayalin yok?! Herkes istiyor ki doktor olayım, mühendis olayım, mimar olayım cart curt. Sıçtığımın eğitim sistemiyle bok bile olunmuyor. Ha oluyorsun ama sorsanız kaçı mutlu? Ben özellikle sınav senesi hayatına küfür etmeyen adam tanımıyorum. Yeteneğe değil maddiyata göre her şey artık. Paran varsa hayatın var tabi. Yetenek okullarını bırakın sözel ve dil seçenlere bile salak gözüyle bakılıyor. ''Ehu ehe ne bok olcan ki ordan?'' deyip çok bilmişlik yapıyorlar. Sürü psikolojisi mi diyeyim, aileyi umutlandırmak mı diyeyim bilmiyorum ben de gittim bi şey olacağım zannedip sayısalı seçtim. Şimdi görüyorsunuz halimi.

Beni deliye döndüren ayrı bir konu da klişe haline gelen ''arkadaş zannettiklerimiz''. Sen 3 yıl yüz yüze bak, yalan söylesin sus, üste çıksın arkadaştır kötü olmayalım de şimdi gelsin o ne yapsın. Ben böyle hızlı bir değişim görmedim. Ağzım açık kaldı. Yine lafı ben yedim, yine ben arayı bulmaya çalıştım olmadı bıraktım. Sonra neden bir özür bile dilemiyorsun diye sorunca ''Çünkü senden korkuyorum.'' cevabını aldım. Canavar mıyım lan ben?! Adam mı yiyorum ben, dövüyor muyum küsünce, it kopukla mı takılıyorum? Neyimden korkuyorsun özür dilemek için? Bahane işte. Açık açık söylesen istemiyorum diye peşinde mi koşacağım senin? Biriniz de dürüst olsun, söylemekten korkmasın gerçekleri. Sevmiyorsa sevmiyorum bas git desin. Ama ben enayi ben mal ne yaparsa yapsın yüz verdim bugüne kadar çünkü.

Daha yazacaklarım var da ağzımı bozacağım iyice. Bırakıyorum burda o yüzden. Sinir oldum, içimi dökmek istedim, dinleyecek adam bulamadım böyle elaleme açıyorum işte dertlerimi.

Neyse aman siz huzurlu olursunuz umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder