Yağmur Adam


İçime sinmese de bugün bunu yazmak için uğraşmamın hatrına ekliyorum. Neler geçti aklımdan da kağıda dökebildiklerim bu kadar. 

Okurken eşlik etsin size efendim. Buyrun: 



---

Yağmur adam. Adı tek olsa da kendisi çok adam. Yalnız bugün. Hırçın biraz. Neye kızdın güzel adam? Ağlamışsın yine. Anladım üzgün adam. Beni değil kendini ıslatıyorsun çünkü. Koru kendini yağmurdan. Acılar yağıyor üzerine. Aç şemsiyeni kedere. Hüzünler gelmesin gözlerine. Uyu yorgun adam. Uyursan güzel olacak her şey...


Ah, yalnız adam... Unut bu dediklerimi. Sen acı çekersen güzelsin ki. Yağabildiğin kadar. Beyazlar değil, griler yakışıyor sana. Gülmek gitmiyor çehrene. Çatık kaşlarınla bak bana.


Üşümeyi seviyorum soğuk adam. Estiğin kadar benimsin. Esebildiğin kadar muhteşem. Öyle büyük es ki yıkılsın her yer. Çünkü sen, hiddetin kadar sensin.


Uzun bir yol gibisin. Sen, sonu belli olmayan adam. Git bulut adam. Üzülmeyecek kimse arkandan. Kaç yağmur adam. Yalnız olsa da kendisi çok adam...



Share:

4 comments

  1. Bu tarz yazıları görmek güzel bloglarda. :) Yiruma ile çok iyi gitti. Eline sağlık. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim ama eline su dökemem bu tarz yazılarda. :)

      Delete
  2. Çok beğendim gerçekten...Takipteyim^^

    ReplyDelete